خط بیداری

خط بیداری

خط بیداری
خط بیداری

خط بیداری

خط بیداری

گزارشی از سفر حضرت نرجس خاتون و ازدواج با امام حسن عسکری(ع)


نام حقیقی اش، ((ملیکه)) دختر یشوعا فرزند قیصر روم است و مادرش از نسل حواریّون و مشخَّصاً از نسل شمعون، (وصیّ مسیح) است. دخترک، در رؤیای شگفتی می‏بیند که پیامبر اسلام، (محمد(ص)) او را نامزد یکی از فرزندانش از نسل مسیح می‏کند. 

ادامه مطلب ...

مفتی وهابی و خوردن خون کفتار


مفتیان وهابی متاسفانه خوردن بسیاری از حیوانات حرام گوشت ازقبیل سوسمار، خرگوش، کوسه؛  را جایز می دانند

 

ادامه مطلب ...

پیشینه تاریخی آیین سیک


مذهب سیک، محصول اختلافات مذهبی سده ۱۵ میلادی است و مدعی است که چکیده نخستین آموزه‌های گورو نانک (پیامبر سیک‌ها زاده۱۴۶۹م.) است. او کوشید یک دین تلفیقی از اسلام و هندوگرایی به وجود آورد. نانک بر اصول مشترک این دو مذهب تأکید کرد و از موارد جدایی و اختلاف به‌ویژه در آیین‌ها و نیایش‌ها دوری نمود.

ادامه مطلب ...

خدا را می توانید در خواب ببینید!!!


شیخ عبد الرحمن بن ناصر البراک مفتی سرشناس وهابیت در فتوایی که جدیدا در سایتهای وهابیت از وی نقل شده, دیدن خداوند در خواب را صحیح دانسته و در پاسخ به سوال شخصی که این سوال را از وی کرده، آنرا مستند به احادیث جعلی از پیامبر اکرم (ص)!! و نقل قولی از اربابشان ابن تیمیه کرده است.

 

ادامه مطلب ...

دیدن مردان در شبکه های دینی بر زنان حرام است!


بشر در طول قرن های گذشته و حتی در زمان پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم، هیچ گاه ابزار و آلاتی مانند تلویزیون و ماهواره و غیره نداشته و با این وجود به زندگی خود ادامه داده است.

 

ادامه مطلب ...

امام صادق علیه السلام از منظر دانشوران اهل تسنن


درباره عظمت امام صادق علیه السلام نه تنها توسط شیعیان به فراوانى سخن گفته شده است، بلکه در این باره جمع کثیرى از دانشوران و بزرگان اهل تسنن و جماعت لب به سخن گشوده اند. پیشوایان مذاهب اهل سنت، عالمان نامدار اسلامى و صاحب نظران زبردست در باره برجستگى هاى علمى، عملى، اخلاقى، کرامت و عظمت آن امام هدایت، امام جعفرصادق علیه السلام بسیار سخن گفته اند. اینک در این نوشتار به طور گذرا به بیان برخى از این اظهار نظرها و اعترافات مى پردازیم.

   

ادامه مطلب ...