خط بیداری

خط بیداری

خط بیداری
خط بیداری

خط بیداری

خط بیداری

پیشگویی تاریخی قرآن سالم ماندن بدن فرعون


جَاوَزْنَا بِبَنِی إِسْرَائِیلَ الْبَحْرَ فَأَتْبَعَهُمْ فِرْعَوْنُ وَجُنُودُهُ بَغْیًا وَعَدْوًا حَتَّى إِذَا أَدْرَکَهُ الْغَرَقُ قَالَ آمَنْتُ أَنَّهُ لا إِلَهَ إِلا الَّذِی آمَنَتْ بِهِ بَنُو إِسْرَائِیلَ وَأَنَا مِنَ الْمُسْلِمِینَ (٩٠)آلآنَ وَقَدْ عَصَیْتَ قَبْلُ وَکُنْتَ مِنَ الْمُفْسِدِینَ (٩١)فَالْیَوْمَ نُنَجِّیکَ بِبَدَنِکَ لِتَکُونَ لِمَنْ خَلْفَکَ آیَةً وَإِنَّ کَثِیرًا مِنَ النَّاسِ عَنْ آیَاتِنَا لَغَافِلُونَ (٩٢)    سوره یونس

 

ادامه مطلب ...

عراق در عصر ظهور


سفیانی از طریق سرزمین شام وارد عراق می‌شود و سعی می‌کند که اوضاع را از طریق سیطره و غلبه بر عراق آرام کند و این سیطره و تسلّط از طریق قتل و آواره کردن مردم آن صورت می‌پذیرد. شهرها در آن زمان ویران می‌شوند؛ از جملة این شهرها بصره و بغداد است که در زمین فرو می‌روند. برخی از روایت‌ها متذکّر شده‌اند که تعداد کشتگان میان بصره و یکی از نواحی آن، که اِبلّه نامیده می‌شود، حدود هفتاد هزار شهید خواهد بود و امیرالمؤمنین(ع) می‌فرماید: «آنها به منزلة شهدای بدر هستند».


ادامه مطلب ...

مجموعه انیمیشن های هولوکارتون - به مناسبت سالگرد واقعه دروغین هولوکاست

بسم الله الرحمن الرحیم

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=

مجموعه انیمیشن های هولوکارتون - به مناسبت سالگرد واقعه دروغین هولوکاست

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=

روز 27 ژانویه سالگرد دروغی بزرگ است ...

هولوکاست ...

ترکیبی از دو کلمه  :   {همه=holos}  +  {سوزاندن=kaustos}

ادامه مطلب ...

بحران محرمیت در فرقه بهائیت


در آموزه های بهائیت، روحی متضاد و ناسازگار با تعالیم انسانی وجود دارد و سران تشکیلات ، علی رغم اینکه سعی دارند خلاف آن را ثابت کنند دیده می شود که احکامی از سوی تشکیلات به افراد القاء کرده و می کنند که ضدیت با روح انسانیت دارد .


ادامه مطلب ...

بهائیت گرگی در لباس میش/شیوه های جذب فرقه بهائیت

 

سرکار خانم مهناز رئوفی که زمانی خود بهایی بوده و اکنون به مذهب نورانی تشیع رو آورده است


بهائیت گرگی در لباس میش است که با فریب افراد ساده‌اندیش و مشکل‌دار به طمعه خود می‌پردازد، دستورات خلاف عقل را در تعالیم 12 گانه خود گنجانده است و با اعطای ماموریت‌های بسیار به افراد درون فرقه، راه هرگونه عقل‌گرایی را مسدود می‌کنند. 


ادامه مطلب ...

انتقاد متفاوت یک دختر سعودی از شیخ وهابی

 یک دختر سعودی در اقدامی کم سابقه کیلیپی در فضای مجازی منتشر کرد که در آن به انتقاد شدید و تمسخر شیخ «محمد العریفی» چهره سرشناس وهابیت در عربستان سعودی پرداخت.


وی در این کلیپ خواستار محاکمه شیخ العریفی شد و گفت: العریفی موجب توهین به دین اسلام شده زیرا سوره ای بنام "التفاح" (سیب) به قرآن افزوده است. بر همین اساس باید فورا با وی برخورد شود.


این دختر سعودی که صورت خود را با پارچه ای پوشانده که چهره و هویت واقیش مشخص نشود، در ادامه خطاب به این مفتی وهابی افزود: تو یک آدم پستی هستی که حتی اندازه پوست پیاز ارزش نداری.

گفتنی است این کیلیپ ویدئویی به سرعت هر چه تمام تر در سایت ها و صفحات مختلف اینترنتی در جهان عرب منتشر شد به طوری که در کمتر از 24 ساعت حدود نیم میلیون نفر از آن بازدید کردند.

در پی انتشار این کلیپ، شیخ «محمد العریفی» فورا نسبت به آن واکنش داده و انتشار چنین کلیپی را کار لیبرال های عربستان دانست که به گفته او هدفشان تخریب چهره وی و دیگر شیوخ وهابی سعودی است.

شایان ذکر است «محمد العریفی» یکی از جنجالی ترین مفتی های عربستان سعودی به شمار می رود. او پیش از این چندین بار شیعیان و مراجع تقلید شیعه به ویژه حضرت آیت الله سید «علی سیستانی» را مورد اهانت و تمسخر قرار داده بود. کارشناسان عرستان هدف از اهانت وی به مقدسات شیعیان را کسب شهرت عنوان کرده اند.

لینک منبع

شفا گرفتن بازیگر کمدی پس از حفظ قرآن کریم


بازیگر کمدی سینما که 9 سال پیش بر اثر سکته مغزی فلج شده بود با حفظ قرآن هم اکنون می تواند بر سر دو پای خود بایستد. پزشکان این امر را غیر عادی و معجزه الهی می دانند.

ادامه مطلب ...