خط بیداری

خط بیداری

خط بیداری
خط بیداری

خط بیداری

خط بیداری

بدعت معاویه لعنت الله علیه در جمهوری آذربایجان

در تاریخ آمده است که معاویه بن ابی سفیان لعنت الله علیهما بارها نماز جمعه را در روز چهارشنبه اقامه می کرد و این امر یک نوع دشمنی آشکار منافقان با خدای متعال است. در روزهای گذشته نیز شنیدیم بر اساس توصیه "کمیته دولتی امور دینی" جمهوری آذربایجان، نمازهای جمعه در مساجد، باید روز شنبه اقامه شود.

  ادامه مطلب ...

شفای یک زائر ایرانی در کربلای معلی


خانم عیوضی در بیان شفا یافتنش گفت که نیمه های شب خواب آقا حضرت ابالفضل العباس(ع) را دیدم که به من فرمودند بلند شو و حرکت کن، ابتدا فکر کردم خوابی بیش نبوده، اما وقتی سعی کردم، دیدم می توانم راه بروم و این شد که خودم را با کمک گرفتن از دیوار به ضریح رساندم.

ادامه مطلب ...

در هرتصلیا چه می گذرد؟

کنفرانس هرتصلیا یکی از مهم‌ترین و مؤثرترین کنفرانس‌ها در شکل دهی به خط و مشی سیاست‌ها، تاکتیک‌ها و راهبردهای رژیم صهیونیستی است که هر سال برگزار می‌شود. علاوه بر توجه متفکرین و سیاست‌مداران به نتایج و سیاست‌های عملی و راهبردی ارائه شده در این کنفرانس، نتایج راهبردی این کنفرانس به صورت مستقیم در دیدگاه‌ها و نحوه تصمیم‌گیری اندیشمندان و سران صهیونیست تاثیر می‌گذارد؛ به گونه‌ای که "نیر بامبز" نایب رئیس "مرکز آزادی برای خاورمیانه" می‌گوید: کنفرانس هرتصلیا آنچنان تاثیر گذار است که سبب می‌شود متفکرین و مسؤلان درون نقشه و مسیر درست قرار بگیرند؛ وی در ادامه می‌گوید: آنچه که " آریل شارون" نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی درباره عقب نشینی از نوار غزه اعلام می‌کند یک مسئله تصادفی نیست بلکه نتیجه تأثیرات و نفوذ همین کنفرانس سالانه است

 

ادامه مطلب ...

صهیونیستها در بیشه "بوهم" به دنبال چه هستند؟

بوهمین گرو
مشرق: سازمان جهانی فراماسونری در کنار فعالیتهای سیاسی و اقتصادی، خوشگذرانی های مخصوص به خود نیز دارد. هر ساله در ناحیه جنگلی بوهم ایالت کالیفرنیا برجسته ترین افراد سیاسی و اقتصادی آمریکا طی تفریحات و عیاشی های سه هفته ای در کنار اجرای آیین های شیطان پرستی و قربانی کردن انسان به بحث های سیاسی و اقتصادی و فرهنگی نیز می پردازند. 

  ادامه مطلب ...

آشنایی با ریشه‌های روز سیزده فروردین



بسم الله الرحمن الرحیم

=-=-=-=-=-=-=-=-=

لا به لای کتاب‌های تاریخی ایرانی  را که بگردید، از نحسی سیزده خبری نیست.

با این حال، سکه سیزدهم فروردین آنقدر چرخید تا روی نحوستش را در تاریخ و رسم و رسوم ما تثبیت کرد...

 

ادامه مطلب ...

جشن پوریم یا جشن ایرانی کشی


پوریم ( به عبری : פורים ) نام یکی از اعیاد مذهبی در دین یهودیت است. در این جشن، یهودیان روزهای 14 و 15 آدار درتقویم عبری را جشن می‌گیرند. عید پوریم یادآور رابطه باستانی بین دو ملت ایران و یهود است. دانشوران سکولار، ریشه عید پوریم یهودیان را برگرفته از ریشه‌های تمدن ایران باستان یا تمدنهای باستانی میان رودان مانند عیلام و بابل می‌دانند.

 

ادامه مطلب ...

مدل سرشناس فرانسوی مسلمان شد

گفته می شود او پس از مسلمان شدن و فراگیری حرفه پرستاری، زندگی مرفه سابق خود را رها کرده و به افغانستان سفر کرد تا در کنار مبارزان این کشور به درمان آنان بپردازد.

 

ادامه مطلب ...